ÖVNINGSKÖRT OCH TRÄDGÅRDEN FIXAD!

Har varit ute och övningskört i flera  timmar idag. Vi har även varit och handlat och stod utanför och pratade med A och L ett bra dag. Men riktigt roligt var det. Övningsklrningen gick också den bra idag, körde runt en massa i trafiken. Fick även A att ge sig ut och övningsköra ikväll.

Nä men övningskörningen idag gick bra, galant. Dock blev det en del stopp då jag inte riktigt fick till det med koplingen och gasen, lite klurigt det där.. Men öva öva och öva är vad som gäller! Som jag sa i går, jag verkligen älskar att köra!

Då vi kom hem så var trädgården fixat, riktigt snyggt blev och snyggare kommer det bli då allt får växa till sig lite. Sen vi kom hem så har vi tagit lite och ätit och pratar nu om att åka på stan en sväng. Är lite sådant väder- gråt, regn och mulet. Men vi får se hur det blir, körturen tog nog lite hos oss båda. Kanske blir det istället att bara stanna inne i det dåliga vädret som är utanför. Hör av mig senare.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0