MIN RUMPA

Har nu kommit ut från duschen och kan påpeka att jag knappt kan gå för min rumpa gör såå ont. Fattar inte att jag har lyckats få så här mycket träningvärk och att det gick så fort. Men jag måste ju erkänna att det är lite små skönt också!

Ska snart krypa till sängs, skola som vanligt i morgon. Lektioner enligt schema är det också. Ska bli spännande att få träffa de nya lärarna och få se hur de är. Men nu först är det en härligt nattsömn som gäller, ska nog lägga mig i sängen ganska snart och ett oth avsnitt kommer säkert att knäppas på! Därför blir det inga mer inlägg mer ikväll, ni får sova så gott. Hoppas ni haft en bra dag.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0