LYCKORYS GENOM HELA KROPPEN.

Det finns ett lyckorus som hoppar runt i min kropp som inte alls riktigt vet vart det ska ta vägen. Det känns omöjligt att beskriva hur jag känner. Ett försök till det är en blandning av glad, lycklig, ivrig, kärlek och underbart. Utifrån de orden skulle jag säga att det är så jag känner just nu. Jag hoppar omkring med ett leende på läpparna, sprider glädje och bara är sådär jag.

Klockan är mitt i natten, han (P) åkte för ett tag sedan. Fast nu när jag tänker efter så var det bra precis en halvtimme sedan. Vi har suttit och pratat i två timmar, tiden gick alldeles för fort. Alldeles alldeles för fort. Men jag hade kul. Det var superroligt att få träffa honom. Att äntligen få träffa honom!
'
Då han kom så stod han där. Utanför bilen. Precis innan så hade jag fått ett sms där han frågade om han hade kommit rätt. Jag gick ner. Såg han stå där, lång och ståtlig. Det första han sa till mig var om han var sig lik från bilderna jag sett, jag svara ja. Jag frågade om han tyckte att jag var mig lik, och svaret blev detsamma där, ja. Han fick skjuts av F, och ven till kompis var med. Jag bjöd in de alla på fika. Men det var honom jag tänkte och var mest intreserad över. Det var som att det bara var vi två dom existerade under de där två timmarna han var hos mig. Det var magiskt.
'
Jag är för pigg för att sova. Därför blir det till att mysa ner sig med en film och göra det sådär mysigt. Krama om kudde som luktar honom. Kudde som luktar sådär helt underbart gott. Godnatt.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0