LEKTIONS DAGS

Sista dagen på veckan och jag har långdag. Känns lite segt nu och jag är lite trött, trots att jag kom i säng i tid! Men det gäller att stå ut dagen, i kväll ska min vän A komma till mig. Hon har varit utomlands kom hem i slutet av helgen som gått, så det ska bli roligt att få träffa henne.

 

I går kväll så smsade P mig, det var roligt att få prata med honom. Han låg och såg på tv:n med tänd brasa, lät riktigt mysigt. Han har varit sjuk hela veckan, och skulle troligtvis orka med skola i morgon. Jobb han ikväll också, stackaren. Han var inte så sugen på att jobba alltså. Efter att ha varit sjuk och ska sätta igång med jobb med desamma. Men han sa att han fick se om han skulle orka dra sig dit eller inte. Var likadant på lördag.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0