LÄGGDAGS FÖR MIG DEL

Nu är klockan mycket. Skola som gäller i morgon, klockan är ställd på en tid jag inte alls är van vid att kliva upp! Men det ska bli skönt. Skönt att få komma in i normala rutiner igen.

P stackarn skulle komma hem vid tio tiden nu på kvällen med kommer att komma hem vid ett tiden i stället. Stackarn sitter fast, förkykd är han också. Alla fyra sitter nu och väntar på att få komma hem till sina sängar och sova, alla fyra snyter sig i rad! Hehe, lite gulligt är det faktiskt. Innan de skulle åka var de alla rädda för att bli sjuka och nu när de är på väg hem igen så har alla åkt på en förkylning! Skola är det för de i morgon också, lite tur har de eftersom de efter lunch. Så sova ut får de göra vilket är bra, hoppas de inte blir riktigt sjuka nu bara.
'
K har jag också pratat med, vi ska hinnas ses innan han åker. Dagar har vi inte än bokat helt med det pratas om onsdag. Vi får höras av närmare om det i morgon för nu ska jag sova och klockan är mycket. Som sagt, klockan är ställd på en tid i morgon som jag inte alls är van att kliva upp vid! Sov gott alla.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0