KLOCKAN RINNER IVÄG

Nu är tv avstängd och jag är trött. Riktigt trött. Nu ska det till att försöka sovas som jag trot inte alls är några problem då det kommer gäspning på gäspning från mig.

I morgon är det söndag. Snart ny vecka och skola igen. Låter otroligt! Fort tiden går, alldeles för fort ibland! Men detska bli skönt att komma igång igen. Men nu fört är det helg. I morgon, söndag, så ska jag ge ett försök till att baka bullar. Ska bli spännande och se om jag lyckas. Var riktigt länge sedan jag gjorde det (då jag var liten) tillsammans med min mormor som till och med då gjorde större delen av bakningen. Men i morgon är det min tur att försöka med något bakverk själv haha! Eller lite hjälp från familjen tror jag rycker in, kan nog behövas. Förutom bakning så ska jag hinna med att kolla på en ny kamera. Det ska bli spännande. Kanske finner jag en ny sådan underbar sak. Min nuvarande systemkamera är sönder, dock fungerar det till och från. Men går inte alltid att lita på. Så därför tänker jag lägga ner pengar på en ny och har kollat runt och läst om olika på datorn och även pratat med en vän osm är fotograd. Men tänker att det också är bra att snacka med de på en riktigt fotogafaffär för att se vad de har att säga och höra deras tipps.
'
Men nu ni. Klockan drar iväg. Ska förösk att inte sova allt för länge i morgon också. Som sagt, söndag i morgon och snart drar skolan igång. Bäst att vara pigg och utvilad i morgon så jag orkar med de saker jag har planerat. Bullbaket låter spännande, undrar om jag lyckas med mina söta bakelser. Sov gott alla. Hör av mig i morgon igen.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0