GOD MORGON, GOD MORGOON!

God morgon, har sovit bra i natt. Har haft en del virrnade drömmar osv. men jag är hyfsat pigg nu. Pratade en del med A i går kväll/ natt. Var ett bra tag sedan vi pratades vid senast så det var riktigt roligt att han hörde av sig. Fick en del goda råd av honom och så där. En väldigt trevlig och gullig kille. Kanske kommer vi ses snart igen.

 

Nu har jag kommit upp, kommit halvvägs med att göra mig klar för skoldagen. Känner mig nervös inför idag, vet inte varför eller egentligen tror jag att jag vet men vill inte erkänna det för mig själv kanske? Näväl, oavsett så är det torsdag idag och inte alls långt kvar till helg. Helgerna ser man mycket fram emot nu när skolan har dragit igen. Inte alls många lektioner kvar heller för den delen. Ska bli spännande att få träffa b.la. eng. läraren idag, hoppas hon är mycket bättre idag än vad hon var då träffade henne sist. Att hon är mer … go(?) kan man säga så? Oavsett så hoppas jag något sådant.

 

Men nu så gäller det att göra sig klar för att inte komma för sent till skolan, vilket jag inte tror kommer ske då jag har gott om tid på mig att hinna. Jag önskar er en bra dag och att ni inte har halt för mycket i skolan (ni som går).


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0