FART FYLLDA HETA NÄTTER. SPÄNNING OCH MAGI

Nu har myst ner mig i sägen men film och tjocktäcke för att snart sova. Dock får vi se hur länge det dröjer innan jag somnar då jag är ganska pigg och är fylld av energi och spänning. Det är mycket som har hänt under kvällen på killfronten.

 

Jag har b.la. pratat med Kristoffer tre gånger i telefonen idag, vi pratade om att kanske ses nu ikväll men vi båda tyckte att det blev lite väl sent då han skulle upp klockan sju för att jobba i morgon. Även fast vi båda två är några ganska stora nattugglor. Men vi avslutade vårat sista samtal som var kring halv tio tiden med att vi skulle troligtvis vara med varandra i morgon efter att han slutade jobba. Han skulle ringa med då han hade slutat för att då bestämma helt.

 

Jag har även snacka en hel del med P, och vi har bestämt helt att ses i morgon efter hans crossträning som är kring nio tiden. Det betyder att jag då kanske inte hinner se de båda två. Men K, kan jag träffa en annan dag och jag känner att P är viktigare nu på något sätt att få umgås med. Han åker ju också utomlands snart och vi två har aldrig riktigt umgåts. Utan bara träffat på varandra på ICA och råstirrat på varandra och gett varandra några halv snygga vinkningar och mosen på det hela en massa massa SMS. Hehe, så nu ska det bli riktigt roligt att få träffa honom. Kanske är Phillip också med, men jag tror inte det. Utan att han bara släpper av honom.

 

Men som sagt, nu är det mycket som händer kring killarna. Jag hoppas innerligt att detta blir bra, riktigt fint och bra. Jag har en känsla av att jag har rätt, att detta kommer bli kanon!

 

Men nu ska jag se på oth och drömma mig bort lite, hör av mig igen i morgon. Sov gott alla.



Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0