BOKMAL

Har ikväll påbörjat nästa spännade bok i twilightserien, men har nu stoppat läsningen och istället satt igång oth. Fattar inte att jag har nästan kommit igenom alla sju säsonger snart. Kan se de hur ofta som helst, det är inget jag lessnar på. Helt enkelt ibland en mysig sysselsättning fram mot kvällen/ innan man ska sova.

Ibland går klockan så segt och ibland rena rama motsattsen! Helt otorligt. Känns som att klockan skulle vara mycket mer än nio vid det här laget! Så krypa till sängs kan jag verkligen inte göra än. Kanske borde jag vänta ett tag med att se på oth och istället ta en springrunda eller mysa med familjen? Någonting kan jag allt sysselsätta mig med innan det är sovdags.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0