BADAT

Jag har tagit med ett långt och härligt bad med hårinpackning, ansiktsmask, rakade benen och bara låg i och njöt. Tills att jag la märke till något fruktansvårt- min dator och och simmade i massa vatten! Jag hade nämligen valt att ta med mig bärbara datorn in till badrummet för att spela lugn musik. Jag antar att jag var lite agresiv med duschkranen några ånger då hela badrummsgolvet var blött. Ibland blir jag förvånad hur jag lyckas... Men datorn verkar fungera som den ska vilket är helt otroligt, för det rann verkligen vatten från den då jag tog upp den.

Nog kring min datorns vattenolycka, nu ska här städas och samtidigt halv kolla på oth. Blir sedan att kanske baka en kladdis? Vi får se hur det blir. Uppdaterar mer senare.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0