DAGS ATT TA EN MORGONDUSCH

Har nu varit vaken ett bra tag men inte "orkat" uppdaterat för ens nu. Det är i alla fall den tisdag 2 augusti 2011 och solen skiner idag. Blir nog troligtvis att jag är med K idag, njuta av det fina vädret och kanske ta ett dopp eller två?

Oavsett hur dagens planer blir så borde jag nog hoppa in i duschen, känns skönt att känna sig fräsch. Det känns som att det är lätt att känna sig smutsig fastän man är ren under sommarmånaderna, det blir mycket bad och vädret ute är varmt och väldigt tropiskt vilket har lätt att göra mitt hår "äckligt och klibbigt". Vet inte riktigt hur jag ska förklara det för att det inte ska låta motbjudande, det syns inte utåt för andra att uppfatta det, men jag får en sådan äcklig känsla själv. Märkligt det där ibland. Men sak samma, yrar omkring lite för mycket nu- nu är det duschen som väntar på mig!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0