WOHOOW, NYTT ÅR NYA MÖJLIGHETER

fredag den tredje januari 2014. Wow. Ett nytt år med nya möjligheter. Jag har intagit jobbpositinonen för andra dagen efter en längre julledighet. Skönt att komma tillbaka till vardagen. Ännu sköntare med en mjukstart. Slutade tidigt igår, slutar tidigt idag och går på helg. Heeay!

 

Jag firade in det nya året tillsammans med massa fina vänner. Vi var hos Gustav. Jag och Moa var hemma hos mig innan Fanny kom och hämtade oss. Vi drack lite gott, dunkade musik, pratade tjejsnack och hemlisar, gjorde oss klara och bara hade det helt grymt. Kvällen fortsatte med samma höga endorfiner. När vi kom ut så var middagen nästan så gott som klar. Lyxigt.

 

Vi var 16 glada människor, vissa gamla och nära och andra nya och sköna. Det var mycket roligt.

 

Kvällen slutade olika för oss alla. Om jag säger så här, korta blandade snabba: En somnade för klockan halv åtta, drog hem med tjejen vid halv elva, sex på fel ställe, var nästan otrogen, hala vägar med alldeles för höga klackar, långa promenad, lånade ut sovplats för fem söta personer, pinsamma situationer, gratis taxi, shot i taxi osv. osv.  Listan går att göra lång om vad som hände, men lite ska man allt hålla hemligt.

 

Kvällen slutade bäst. I hjärtats famn och ett mys innan ögonen slocknade vid fem.

 


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0