27 JANUARI 2014

Helgen har susat förbi underligt fort denna gång. Fredagen var verkligen behövlig, var så skönt att få sluta tidigt. Åka hem och bara mysa ett tag. Åkte nämligen på middag med familjen till nära vänner till oss. Åt massa gott och hade det trevligt. Somnade själv men vaknade riktigt pigg och liggandes tvärs över hela sängen.

 

Under lördagen städade och donade jag. Fixade mig inför kvällen då jag skulle iväg och gratta en kompis. Kvällen blev riktigt lyckad så det är roligt. Träffade på gamla vänner och satt b.la. att prata med en hur länge som helst om gamla saker. Det var roligt och skönt.

 

Kom i säng vid fyra tiden och vaknade vid nio, fick inte så många timmar sömn men tog igen ett par timmar mitt på dagen i Gustavs soffa hihi. Åt vofflor och bara myste innan jag for hem. Blev en riktigt slapp och välbehövlig dag igår. Såg på gossip girl och pratade med Moa massor. Smsade även med Johan en del, var länge sedan jag träffade han så det var roligt att träffas!

 

Nu sitter jag på jobbet och arbetar för fullt. Snart lunch. Magen är såå hungrig så lite mat på detta är precis vad som behövs för att få upp energi igen. Vi hörs senare. 


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0