SKA BLI BÄTTRE.

Jag har själv, allt eftersom dagar rusar förbi en, att jag är urusel på att uppdatera. Det känns tråkigt, för älskar att gå tillbaka i bloggen och läsa gamla inlägg. Får så mycket känslor och lycka. Måste verkligen försöka bli bättre. Men nu när jag jobbar så tar det upp hela dagarna, det är inte som att gå i skolan och få hål/ långlunch eller använda sig av rasterna. Nu finns inte den tiden, tråkigt nog. 
 
Men idag är det i alla fall älskade fredag. Hur fint som helst! Veckorna rusar förbi en och hösten är nästan här. Jag har börjat klä mig i mysiga och härliga kläder, halsdukarna har lite smått fått titta fram och likså kängor. Jag sover med G vajre natt och har knappt hunnit hem förrän han kommit. I onsdags satte jag dock stopp för det och tog en lång och mysig middag på en uterestaurang (måste passa på medan vädret tillåter) med pappa. Var hur mysigt och trevligt som helst. 
Ikväll ska jag umgås med några tjejkompisar och ha kul. Ska bli riktigt roligt då det var ett tag sedan jag träffade dem. Framåt natten kommer älsklingen och hämtar mig när jag är "färdig" så åker vi hem och sover ihop. Ska bli så skönt att inte behöva ställa klockan i morgon. Helger uppskattas riktigt mycket nu när jag jobbar. För börjar så tidigt varje dag, när jag gick i skolan var schema så pass olika och kunde ibland börjar så sent som vid lunch. Men det är också ett steg in i vuxenvärlden. Älskar det. Så mycket spännande och nytt att möta! 
 
Nu ska jag göra det sista för denna jobbdag och sedan börjar packa ihop och röra mig hemöver. Då vankas mys och lite lugn stund innan det är dags att fixa sig och göra sig klar för lite galejj för ikväll! 
 
Vi hörs i morgon mina fina! Kramar

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0