LOVE LOVE LOVE

Jag är kär. Jag är så kär. Att jag skulle bli det är ett magiskt fint ögonblick. För, det var nämligen så, att när jag gjorde slut med mitt x så bestämde jag mig för att vara singel och bara vara. Göra vad jag vill och kanske vara lite busig utan att någon skulle kunna försvinna / bli struligt. Men nu är jag här, i ett förhållande som jag älskar. Det känns så himla underbart och jag är lycklig. Att kärlek är så fint, att det kan få en så glad och svävandes på små vackra moln som gör ens vardag så perfekt. Jag kan inte annat än le!

 

Kärlek borde alla få vara med om. För när man känner det, då mår man så bra. Jag hoppas att alla ni får känna det, för jag tror, att ni precis som jag, tycker om det. 


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0