GRYM KVÄLL

Min fredagkväll blev hur lyckad som helst. Log och skrattade hela natten tillsammans med goa drinkar. Dansade i takt till alldeles för hög och dunkande musik med mina tjejer. När klockan hade paserat ett mötte min älskling mig efter vägen och körde oss hem. Vi log och myste ett tag innan vi sussnade. Det var perfekt. Lika så att vakna upp i morse utan oss själva. Ingen klockan som ringde och ekade i ens öron klockan sju på morgonen. Vi låg och pratade och myste ett tag innan vi klev upp. 
 
Vi har inte hunnit gjort så mycket än. Solen stråkar och vi ska snart göra oss klar för att gå ut i det fina vädret och lördagsmysa. Lutar åt att vi ska ta oss ner till stan för att kolla runt och sedan sätta oss på något mysgt utefik i solen. 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0