DEN BÄSTA DAGEN PÅ VECKAN ÄR HÄR.

Blixtar och dunder, magiska under, plötsligt en dag är du häär, ohoo - älskade fredag!!! Magiskt. Magiskt. Magiskt. Det känns så fruntansvärt skönt att det är fredag idag och att jag snart går på helg igen. Denna vecka har verkligen sprungit förbi en. Alla veckor. Det är redan mitten på september, som till och med börjar lida mot sitt slut. Jag tycker fortfarande att det känns som augusti, bortsätt från allt regnväder som hör till hösten. Men jag stortrivs i allt just nu. Mysigtväder, mysigpojke och mysiga arbetskamprater och jag stortivs till max på mitt jobb. Dvs. allt just nu är så himla bra!
 
I helgen händer det också massa roligheter. Ikväll ska jag mysa vid havet tillsammans med min pojke, i morgon kväll ska jag slå klackarna i taket tillsammans med mina fina tjejor. Hoppas på en aZzUuuum helg! Wop wop!"

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0