IDAG

Har en massa orokänslor blandadet med lugn och harmoni. Jag vet att allt kommer bli bra, men det är redan bra, men det kommer bli bättre. Jag är lyckligt lottad och älskar mitt liv. Men trots det så är allt inte alltid jättebra. Det är egentligen inte speciellt, eller det borde inte vara det, men det är ändå något som jag går runt och tänker på. Men ska försök tänka på annat och få in att allt kommer bli/ vara bäst. 
 
Det är i alla fall måndg idag. Ny jobbvecka har satt igång och arbetsdagen har rullat på fint. Jag har legat i sängen och bara myst själv under kvällen. Inte så illa det, men snart kommer min älskling hit och då blir det mycket bättre. Han ska få krama om mig massor och ge mig en hel del kärlek, för det behöver jag. Vi alla behöver det. Kom ihåg det. 
 
Nu ska jag se klart film, vi hörs i morgon mina finisar. Kramar till er!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0