SÖNDAG

Hej världen. Det är söndag idag. Denna helg har varit bra, dock lite annorlunda än vad det brukar. I fredags var jag först på ett event. Åkte sedan hem och fixade mig och drog sedan ner på stan för att umgås med en kompis. Vi träffade jättemånga gamla vänner till mig och några följde vi med resten av kvällen. Var b.la. jätteroligt att få träffa Oscar och Tom, två jättefina killar jag gick högstadiet med. 
 
I går var jag bara hemma själv. Har aldrig sovit själv på helgen på riktigt riktigt länge. Men var lite skönt att få sträcka ut sig över helga sängen inatt hihi. Vaknade pigg och utvilad utav ett sms från mitt hjärta. Har sedan idag inte gjort så mycket. Bara tagit det lugnt, precis som söndag ska vara. 
 
Ser på skilda världar nu. Ska lite senare träna. Sedan ikväll så kanske älsklingen kommer, det beror på ifall jag och mamma ska ha en "mor och dotter-kväll". 
 
Vi hörs senare. 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0