SISTA NOVEMBER

Lördagen är här. Inte vilken lördag som helst, den sist november. I morgon är det första december och därmed första advent. Snön får mer än gärna komma och falla ner på marken under natten. Vore lycka att se på julkanenderna och titta ut över ett vitt vinterland. 
 
Sov ju som sagt hos min kärlek inatt. Åkte från honom vid lunch. Åkte hem och fixade lite och drog sedan ner på stan för att kolla in julklappar. Oj så mycket folk det var! 
 
Kom hem för ett tag sedan. Har städat och julpyntat sedan dess. Nu ligger jag på sängen och blickar ut över mitt vackra rum. Snart komme Agnes till mig. Vi ska äta middag tillsammans med våra mammor, en riktig tjejkväll är vad som sker ikväll. Hjärtat kommer sedan och sover med mig.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0