I FRAMTIDEN

Ibland tänker jag extra mycket på framtiden. Vart kommer jag bo? Hur kommer jag på? I en vindsvåning? På landet? Mitt i stan? Ett stort vackert hus? Hur många barn kommer jag ha? + 5 som jag har fått framspått? Något djur? Mannen som jag har nu? Kommer jag vara gift? Osv. osv. 

Jag tror, eller vet, att jag inte är ensam om att tänka så här. Jag tycker det är väldigt roligt. Jag tänker förverkliga min dröm. Spännande och se ifall G kommer vara med mig, eller kommer jag kanske ha någon annan? Någon som jag redan idag känner? Det är ganska intressant, för chansen är ganska stor att man under senare tonåren hittar killen som man skaffar barn med. Hihih. Undra hur de kommer se ut? Killar tjejer? Båda? 
 
Nåväl. Jag lever i nuett och älskar det. Men det är roligt att tänka på framtiden. Bilderna ovan ger er inblick i hur jag vill ha det. Jag vill (tänker) bo som en prinsessa!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0