DRÖMMER MIG BORT ♥

Jag drömmer mig bort. Till den där tiden då man går runt och är stor och rund på grund av glädje och lycka och sprudlar runt och väntar tills det lilla miraklet kommer. Jag drömmer till den tiden ibland. Till och med så att jag ibland önskar att den snart är här. 
 
Tänk att gå rund med ett liv inom sig. Det känslan måste vara helt magisk. En sak som jag tror är mycket viktigt innan man börjar tänka i dom banerna att skaffa barn är att ha en stadig ekonomi, för det är ju trots allt en till person man kommer ha ansvar över. Jag tror även att det är viktigt att man är kär, vore tragiskt om man precis när barnet kommit inte klarar av att vara ihop. Det är viktigt att man känner ansvaret och att det är på väg att hända något som kommer föräldra hela ens framtid. Tillit och kärlek är en viktigt del i alla förhållanden, om man skaffar barn tycker jag att det känns ännu viktigare! ♥
När jag känner mig redo, då då kommer jag vara lycklig tillsammasns med flera barn och en man jag älskar. Jag kommer vara världens kärleksfullaste mamma till såväl mina barn som min man. 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0