SLÅR LIVETS HÅRDA TÄRNING.

 
Livet är inte alltid på topp. Men med hjälp av de som är runt omrking en så orkar man. Allt ska inte alltid vara en dans på rosor. Igår var det en fin dag och mer än så tänker jag inte säga. Den blev sen för att vara en måndag, men det var inte vilken måndag som helst, så det var heeelt ok. 
 
Nu sitter jag på skolan, P och jag försov oss, eller rättare sagt han. Jag börjar strax efter tio så får mig är det inga bekymmer. Inte för hjärtat heller för han är bäst på att slappna av och inte stressa upp sig som jag kan vara duktig på ibland. 
 
Vi skjutsade lillen och sedan skjutsade han mig hit, till skolan. Nu tänker jag försöka göra lite naturkunskap, som jag tänkte göra nu under morgonen i två timmar. Men jag får vara glad för det lilla. Bättre lite än inget, bätre att komma än att inte komma alls osv. 
 
Vi hörs senare! Kramar till er alla. 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0