SPONTANITET: SPONTAN: SPONTANT.

Spontanitet. Älskar ordet. Spontan. Spontant. Spontanitet. Det klingar så fint. Vackert. Busigt. Och så mysigt.

 

Att vara spontan i livet tycker jag gör allt så mycket enklare och roligare. Jag anser att det är viktigt att inte alltid ha saker och ting bestämda. Då blir man så låst och besviken. Jag tycker det är viktigt att man kan vara spontan och testa på något nytt. Oftast tror jag att det blir sådana minnen som man aldrig glömmer bort.  

 

T.ex. sms din kompis som du kanske känner lite mer för. Fråga om hon/han vill ses. Våga chansa, våga göra något lite vågat och någonting som du kanske inte brukar göra. Du har aldrig någonting att förlora. Våga. Våga. Våga.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0