KÄNNS LITE

Jag skriver detta med nästan en tår i ögat. Idag är det sista kvällen jag har ihop med min lilla älskling på tre veckor. Det känns tungt, men under dessa veckor kommer våra känslor förhoppningsvis att växa och vi kommer att ha en stor saknad och längtan efter varandra. Känner på mig att dessa veckor kommer att gå fort. Vi båda kommer att hitta på saker och ha massor att dela med till varandra när vi ses igen.

 

Känslan att ses igen efter en längre tid är obeskrivbar. Det är magiskt. Jag älskar den känslan. Och det som gör det ännu bättre är att jag om inte allt för länge kommer att få ha den känslan för ett tag. Älskart.

 

Jag slutar snart jobba för dagen, då kommer han och vänta på mig. Vi ska ta vara på varenda sekund och mysa, gosa och prata till max. Den känslan är mycket fin och betydelsefull. 


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0