JULMUSIK FLÖDAR SOM BARA DEN

Lyssar på julmusik på jobbet. Lutar mig tillbaka och inser att det inte alls är lång tid kvar tills julafton är här – galet! Jag insåg även här om dagen att jag har jobbat i exakt ett halvår, hur sjuk är inte det? Att tiden har gått så fort sedan studenten…

 

Snart är det alldeles strax dags för lunch, känner hur magen börjar bli hungrig. Måste samla kraft och energi för att ge mig ut i denna julstress som härjar och fixa lite saker till kontoret. Köerna kommer säkert vara enorma så ett lugnt tålamod och tid måste jag allt ha!

 

Julkänslan finns inte riktigt trots att julmusiken är på och såväl kontoret som hemmet är ljusdekorerat och pyssel som pågår hela tiden, men det är snön som fattas. Om man kollar ut kan man tro att det lika gärna skulle kunna vara en grå och trist höstdag. En fågel viskade i mitt öra att det kunde bli en vit jul, så hoppas hoppas hoppas! 


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0