EN BRA DAG IDAG

Söndagen är kommen, men känns mer som lördag eller en dag mitt i veckan. Skumt det där. Tokigt det blir när man är ledig flera dagar i rad. 
 
Jag har gjort mig klar under förmiddag, pysslat och trosat på. Nu är jag redo för att dra ner på stan och träffa min fina vänner. Vi ska kolla in rean och sätta oss på något mysigt fik. Trots att näsan inte velat ge med sig så ska jag trippelanvända nässpray bara för att få känna smak och doft hihi! 
 
Idag kommer även hjärtat hem. Var först planerat att han skulle komma i morgon, men en dem han är med, hans skoter har gått sönder. Därför beger de sig hem idag istället. 
 
Så, denna dag kan nog inte bli så mycket bättre. Puss på det!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0