TAR IGÅNG TRÄNINGEN PÅ ALLVAR.

Söndag, älskade fina söndag. Två nätter själva sedan är mitt hjärta här hos mig. Det känns så fint och så underbart. 
 
Denna helg har jag satt igång med träningen på allvar. Ser starkt framemot när jag kan se resultat. Har även börjat med en typ av "diet", eller jag äter inte pasta, potatis, ris osv, inget bröd. Jag försöker även äta mindre måltider och lättare mellanmål mellan måltiderna, likväl inge mat då klockan är för mycket.
 
Jag har både tränat igår och idag och känner stark träningsvärk i min rumpa men framför allt mage! Och det gillas starkt. 
 
Jag ligger nu i sängen och ser på skilda världar och ska snart sova. Har flera nätte i rad somnat väldigt sent så blir en utmaning att försöka somna i tid ikväll. Jag ska upp och jobba tidigt i morgon så viktigt att jag får mina skönhetssömn. 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0