LEER OCH SKRATTAR

Hej alla finisar! Inatt har jag sovit som en prinsessa trots att min kärlek fortfarande inte har kommit hem. Vi kom hem i går efter att ha varit på semester i nästan en vecka. Det har blivit massa shopping, mys på fik, varit turiser och kollat runt på vackra ställen, gått, myst och carpt en massa! Det har varit jätteskönt att ha varit ledig och skönt att hela helgen är kvar innan jag börjar jobba på måndag. 
Ikväll pratar jag om att träffa tjejerna, skönt att aktivera sig och inte grotta in sig i sina egna tankar att jag saknar "honom". Det hjälper inte. Ett tips är att hitt på saker och komma på andra tankar. Min kväll ikväll är dock inte helt spikad, vi pratar om att gå ut och sätt oss, dock så är jag lite sugen att bara mysa med massa gotta och en film. Vädret verkar bli dåligt och då känns det inte så lockande att gå ut. Men kvällen blir nog bra oavsett, det är fredag, jag är ledig och om 4 dagar kommer mitt hjärta hem! ♥

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0