EN SOLIG TISDAG.

Det är fin fina tisdag idag och solen såväl jag strålar som aldrig förr. Dock har jag varit inlåst på ett kontor hela dagen. Men snart är arbetsdagen över och jag är ledig tills i morgon. Jag ska alldeles strax åka in till stan för att fika med en mycket fin vän. I morgon efter jobbet är det tårtkalas som gäller! G´s pappa fyller 50 och det ska självklart firas! På torsdag efter jobbet är det ”avskedsfest” för Ludde som gäller. Han ska börja plugga på annan ort så efter jobbet drar jag direkt till dem. Hoppas på finväder, solnedgång och grillning. Hur fint låter inte det? Denna vecka känns verkligen perfekt. Trots att jobbet har dragit igång så har jag ändå roliga kvällsaktiviteter att se framemot. Nu rinner klockan iväg , magen är riktigt fikasugen så nu kallar strax Moa på mig. Vi hörs, kramar på er!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0