SLUTAR NU SKOLDAGEN OCH SKA GÅ OCH MÖTA HJÄRTAT

Denna skolfredag börjar närma sig sitt slut. Hjärtat på det. Kära fredag. Grymma fredag. 
 
Ska alldeles strax slänga ihop min dator och ta papperna under armen och ta helg. Mitt hjärta ska komma och hämta mig, ska bli mysigt att få träffas igen, för det var ju trots allt mellan tisdag och onsdags vi sågs senast. Kommer bli dundermys! Han börjar dock jobba i morgon bitti klockan sju så om vi nattar ihop eller inte får vi se. Men det ska ändå bli roligt att få träffas, sedan ska jag till han i morgon efter att jag har varit och grattat en kompis som bor i närheten av P. 
 
Ska spara ihop dokumenten jag håller på med och sedan röra på mig. Ha det så bra idag så får vi se ifall det blir några mer uppdateringar idag. 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0