PLUGG, MIDDAG OCH FILM

Småsitter lite med en uppgift vi fått i näthandel. En om sociala medier, ganska intressant faktistk! Slutade vid ett, vilket var extremt skönt! Fick därefter skjuts hem, gick ut med vovven och somnade i en gosig fotölj med skona på. Kan alltså konstatera och erkänna att jag sovit riktigt dåligt inatt. Inser även att saknar som inte borde ta min energi gör det. Tyvärr. Och nu är det inte endast att jag inte fått träffat min pojke utan en annan sak också. Säger bara M, en väldigt konstig tjej som har svårt att bete sig på ett bra sätt. Sviker oss i gruppen och tar energi från oss. 
 
Andra avenyn står och går på datorn. Jag sitter med uppgiften, tv är på och min mage börjar kurra. Kan lika så tänka att min hunds mage gör det. Kan lika så säga att jag vet att det inte är det bästa sättet att sitta och plugga på, men det är inen brådis med skoluppgifen och jag tyckte att det kunde vara skönt att ta det lugnt. Känner mig lite småsjuk för den delen också. 
 
Men ska inte babbla på allt för mycket nu. Ska till köket och göra middag till mig. Ska sedan fixa lite och fortsätta med uppgifen, då på ett bättre sätt. Ska även åka iväg på ett ärende lite senare. Men vi hörs innan jag ska till att sussa. 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0