LÖRDAGMORGON

Hallå, det är lördag och jag kan inte annat än att njuta och bara älska livet. Känns att jag är nervös men det är en spännande sak som väntar mig, jag ställs på prov på allvar och det kommer bli magiskt samtidigt som det är hemskt. Men jag måste klara det. 
 
Ligger i sängen nu och lyssnar på massa goa låtar och smsar med mitt hjärta som har fikastund på jobbet just nu. Han stannade hos mig över natten och åkte strax före sju i morse. Jag klev upp med honom och gjorde sällskap när han åt frukost. Det blev inte så sent för oss igår och mest bara mys. Jag var väldigt trött och seg efter en låg och hård skolvecka. 
 
Ska nog ligga och dra mig lite till för att sedan äta frukost med familjen och höra vad som händer idag. Har en del saker jag hade viljat göra, men vi får se hur det blir. Vi hörs senare under dagen. 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0