ÄLSKLINGEN HJÄLPER MIG MED SÄNGEN

Mitt hjärta kom till mig vid halv åtta. Vi har sedan dess myst framför x-factor med fika (måste bara nämna det goda vi fikade- varm chocklad med grädde och polly, ja lite onyttig får man allt vara ibland. Till det blev det macka och fruktklyfter. mumms) och sedan bara tagit det lugnt. Ladda upp inför skola i morgon. Vi har försökt tagit igen tiden som vi missat då vi senast sågs i tisdag till onsdag.
 
Nu håller min händiga karl på med att försöka sätta fast "mittenbetet" på min säng hehe. Ganska coolt känns det att jag har en karl som är händig. Han har mycket på sin "positiva sida" hehe, så som:
 
1. Väldigt kärleksfull och omtänksam 
2. Grym på att laga mat
3. Händig
4. Mysig på (nästan hehe) alla sätt 
5. Charmig och så gooó
 
Nu är sängen fixad, nu är det min tur att bädda den då det inte riktigt är min pojkes goa sidor hehe! Blir lite film och sedan sussning för oss. Vi har sovmorgon i morgon så vi hörs i morgon något vi lunch för hoppningsvis!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0