MYCKET ATT STÅ I. BESVIKEN OCH SAKNAR MIN GOSSE.

Dagarna denna vecka bara rusar förbi. Men idag är det torsdag och det har jag koll på. Nu är det inte alls lång tid kvar tills det blir helg, kommer bli riktigt skönt! Trots att det är torsdag och halv veckan har paserat så har jag inte träffat pontus sedan i söndags.. Känns inte alls nå bra, han jobbar väldigt mycket, rättare sagt har han jobbat varje dag denna vecka. T.ex. så stängde han igår, det vill säga han var hemma förrän vid halv tio och i morse började han vid nio. 
 
Ja, vad ska jag säga? Blir besviken på att vi inte kan ses, samtidigt som jag förstår att han vill tack ja till alla jobberbjudanden då det är en ny chef. Men jag då? Vi pratade om att ses idag, men nu verkar det inte fungera. Varför begriper inte ens jag riktigt.. Blir så inveklat och egentligen helt onödigt att ta upp här. Det jag vill komma fram till är i alla fall att jag saknar min pojke och att jag tycker det är synd att vi inte har hunnits setts på ett par dagar.. .. Om man inte ses så ofta känns det som att det blir enkelt att komma upp i en massa månader. 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0