SOV SÅ GOTT MINA KÄRA

 
Denna tisdag som nyss var här har snabbt sprungit om till onsdag. Halva detta lov har redan sprungit förbi mig och jag tror det är dags för mig att springa maraton för att inte missa något. 
 
Har redan nu bestämt mig för att i morgon ska jag helfokusera på pluggandet. Ska självklart också slänga in något inlägg här, men prioett i morgon måste bli att plugga. Känns inte alls nå roligt när det är lov. Men det är ett måste. Har nog inte riktigt insett att jag går sista året TROTS att jag säger varje gång jag träffar hjärtat "snart tar jag studenten!!". Det är märkligt det där.. Men jag är envis och kommer inte ge upp. Jag ska kämpa med mina studier ända tills att jag står där i min fina studentklänning (som för den delen redan är köpt) med ett leende på läpparna och med tårar i ögonen. Jag längtar så, trots att det finns känslor i mig som inte alls vill. Det är gansak dubbelt det där. Men lite så ska det allt få vara. 
 
Ska drömma massa fina drömmar så jag får en jädrans massa kraft till pluggandet. Ska för den delen också krama om kudden och försöka se det som att det är hjärtan. Vi har ju trots allt sovit med varandra sedan i början på lovet. Kommer nog kännas lite tomt. Skönt att han ringde mig innan han gick och la sig i alla fall. Älskar hans så mycket. Han betyder väldigt mycket i mitt liv ♥
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0