KLAR

Nu har jag gjort klar min cheklista! Känns underbart. Jag har gjort klar kapitel 3 + så har jag börjar på kapitel 4 (vilket jag egentligen inte hade tänkt då jag had en del andra saker jag skulle göra idag). Jag har klart upp mot 20 frågor i marknadsföringen och jag har läst svenskan. 
 
Nu ska jag fortsätta läsa svenskan och så kanske jag väljer att fortsätta med affärsjuridiken. Vi får se hur det blir. 
 
Är underbart att sätta upp mål för sig själv. Känslan när man är klar med "dagens cheklista" är en speciell känsla och man kan på något sätt pusta ut trots att plugghögen kanske är jättestor. 
 
Obeskrivbart. Magiskt. 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0