I´M IN LOVE

 
Det där med kärlek är inte alltid så enkelt. Kärlek är inte alltid en dans på rosor, men en sak har jag lärt mig under  mitt snart 13 månader långa förhållande med mitt hjärta är att förtroende och tillförlit på varandra är mycket viktigt. Det som jag också tycker är viktigt i ett förhållande är att man inte är dålig på att visa sina känslor. Att vara romatisk av sig är också väldigt viktigt. 
 
Jag minns bara här om dagen när mitt hjärta helt spontant bara kramar om mig, kysser mig och säger hur mycket han älskar mig. Lika så, när jag kom hem till honom så hade han gjort middag till oss. Dukat fint och tänt massa ljus. Man blir så glad och varm inombords. Trots att det är alldeles kallt och ruggit ute så går man ändå runt med en värme av massa kärlek och glädje. 
 
Det är magiskt att vara kär. Det går inte med ord att förklara hur man mår och känner. Det är som att livet är på topp, det känns sådär riktigt jäkla bra. Det kan också bli så att det blir raka motsattsen- att det känns som att man bara vill gräva ner sig i sängen och krama om kudden hela dagen. Men så är det, kärlek har sina dalar och toppar. Men det är det som är tjusningen med den. Allt ska inte alltid vara på topp. Vi ska lära oss av våra och andras misstag, förlåta/ ej förlåta, gå vidare och hitta det fina i livet igen. 
 
Och till er som känner er i i en dal just nu, killar/ tjejer är inte hela livet. Det finns triljontals av dem där ute!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0