HJÄRTAT ÅKT OCH JAG VILSEN, LEDSEN OCH ICKE PLUGGSUGEN.

 
Okej kanske inte helt. Men lite i alla fall. Känner mig jämt så lugn och trygg i hjärtats sällskap. Han sveper en våg över mig med energi, styrka och lycka. Jag känner mig hel i han sällskap. 
 
Vi har det jämt så mysigt ihop. Idag ställde vi klockan på nio istället för tio då vi insåg i går morse att vi hade alldeles för svårt att slita oss från varandra, sängen och värmen. Efter att vi klev upp så gjorde vi gofrukost och bara mös. Tog det lugnt och satt i bilen vid tolv/ ett påväg mot shopping igen. Hjärtat sa vid frukosten att han glömde igår att köpa hörlurar så vi gjorde b.la. det. Jag fastnade även för ett par riktigt snygga knallrosa hörlurar som både var fina och grymma. De skall stå på min önskelista. 
 
Vi kom kom hem för ett tag sedan. Fikade hemma idag med mammsen och pratade om allt mellan himmel och jord. Riktigt mysigt var det. Magen är nu mätt och belåten trots är hjärtat lite sårat. Hjärtat har åkt hem och jag sitter här och inser och VET att jag måste sätta igång och plugga. Tråkigt med sant. 
 
Men dagen blir inte dålig för det. Jag ska till stugan få mysa ner mig i soffan med godis, filtar, bullra upp med kuddar och titta ut över den vackra utsikten och känna brasan som ger en värme. Har saknat det. Min kväll kommer bli kanon ändå. 
 
Nu ska jag fixa lite goa låter och sedan packa. Pluggandet får bli när jag kommer fram. Får se hur det blir med uppdateringar här hos er. Ska försöka slänga in något ikväll. Kramar på er alla. 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0