HEMMA IGEN. DAGS FÖR ATT PLUGGA.

Nu är jag hemma efter att ha varit ute och myst med kärleken hela dagen. Lunchade och fikade fikade ute. Mötte upp A och gjorde det ihop med honom då han jobbade och skulle på lunch. Vi satt och pratade och mös länge innan vi reste oss och åkte vidare.
 
Fick med mig ett par svarta jeans som jag spanat efter hela dagen. Tillslut fann jag ett par perfekta! Riktigt tajts och sexiga o wopa wopa! Lite skämt å sido. 
 
Nu har jag som sagt kommit åter hem, själv. Hjärtat skulle träna och fixa lite hemma. Bioplatser har vi fixat. Vi ska se nya Bondfilmen. Känns som att den är riktigt bra! Tills dess att vi ska gå på den så ska jag framförallt få plugg gjort och även beställa skolfoton som jag varit riktigt seg med detta år. Det får jag verkligen inte vara på studentbilderna!! 
 
Nåväl, lika bra att sätta igång med pluggandet TROTS att det är lov. Egentligen borde det vara olagligt att tillåta plugg på lov. Lov tycker jag endast skulle vara till för att vila upp sig och ladda om. 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0