FÅTT GOSAT I KÄRLEKENSFAMN

Söndagen är här och jag slipper söndagsångesten till fullo! 
 
Är nyligen hemkommen från att ha varit och glidit runt och kollat på skotrar med kärleken och hans familj. Jag åkte till honom igår. Han stod och kokade i köket och bjöd på finmiddag med tända ljus. En riktig romantiker. 
 
Efteråt så gick vi och tog en powernap och lyssnade på lite gomusik ett tag innan vi åkte på ica för att handla lite gotta för att sedan åka till C som fyllt år i veckan för och gratta henne. Vi var nere vid vattnet, badade tunna, satt inne och mös framför en brasa och hade det trevligt ihop. Vi var en hel del folk, men allt eftersom klockan paserade tolvslaget droppade folk av, även jag och P. 
 
Vi åkte hem till honom, gjorde ordning kvällsfika bestående av varm chocklad och tekaka som jag redan i förväg hade bestämt hihi. Vi pratade med hans föräldrar ett tag och bara tog det lugnt innan vi borstade gaddarna och kröp till säng. Vi låg och pratade ett tag innan vi somnade. Lika mysigt varje gång och somna på hjärtats bröst och i hans armgrop. Höra hans andetag och känna hans bröst stiga och sänkas. ♥
 
Vi vaknade i morse vid nio och låg och pratade och halv slumrade till tio då vi motvilligt bestämde oss för att kliva upp. Vi gjorde i ordning golunch/ frukost som jag redan hade fått bestämma, plättisar hihi, och satt under frukosten och pratade om vad vi skulle göra denna vecka. Vi har bestämt för att hitta på något mysigt och roligt ihop. Jag har ju lov denna vecka så vi ska passa på då. 
 
Vid ett tiden så åkte jag och P in till stan med bilen och hans föräldrar tätt efter, lämnade bilen hos mig och åkte sedan med hans föräldrar för att kolla på skotrar. Efter att vi hade åkt runt drygt en timme så blev jag avlämnade hemma. Och nu sitter jag här, funderar på vad jag ska göra. Tanken och medvetenheten inom mig vet att jag borde plugga och det kanske jag borde ta tag i, TROTS att det är lov.. 
 
Hjärtat mitt kommer troligtvis till mig senare idag, rättare sagt ikväll efter att han har tränat. Får hoppas jag får lite plugg gjort innan dess. Vi hörs senare!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0