SOLEN LYSER OCH JAG YRAR RUNT

Har tagit vara på solen sedan i sedan i morse fram till klockan två. Skjutsade då ut min lilla prins till vovve till vår barnvakt och sedan tillbaka hem. Sedan dess har jag bara tagit det lugnt, vi ska snart få främmande igen och jag ska nog troligtvis dra mig undan om ett par timmar. Kanske är det så att jag träffar min pojke, men det beror på lite. Senast vi sågs var i söndags och det är alldeles fööör lääääänge... Nåja, vi får se! Annars drar jag nog till någon kompis och har det trevligt, fungerar minst lika bra! För att jag inte kanske kommer kunna vara med min pojke ska inte få göra mig dyster och lee! Icke sa nicke! 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0