SHOPPAT SÅ ATT HÄNDERNA OCH RYGGEN VÄRKER!

Sådär jag, då sitter man skönt och bekvämt i bilen på väg hem från att ha varit och shoppat. Taket på bilen täcker en från allt regn som piskar ute på gatorna. Har sådan fruktansvärd värk i min rygg, vaknade typ upp med ryggskott. Har trots ryggen varit tvungen att åka ut och handla födelsedagspresenster! Hej och hå. Men nu ska jag åka hem och bädd ner min kära rygg och hoppas på att den känns och blir bättre! P kommer efter hand jobb, tre vara att den blir en lugn kväll. Kan inte göra så jäkla mycket i mitt tillstånd just nu hehe. Har fått massage lovat av älsklingen, oj så skönt det ska bli hehe! Vi hörs senare, kramisar på er!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0