MELISSA HORNS VACKRA RÖST

Ligger och myser vid havet. Hör melissa horns vackra toner och hennes underbara röst. Dricker gott och äter gott. Vet inte hur jag ska kunna förmedla hur fantastiskt allt känns. Allt känns så overkligt, men samtidigt så verkligt och magiskt- jag älskar det. 
 
Funderar på att släcka snart trots att vädret verkar bli regn i morgon, det vill säga jag kan sova hur länge som helst utan att känna att halva dagen gått och jag inte fått tagit vara på solen, hehe!  Har en massa mysiga filmer här så känns som att morgondagen kommer bli lika mysig och härlig som denna. 
 
Trots att jag tror att jag kommer att vara vaken ett tag till så säger jag ändå nu god natt! Hoppas att ni sover gott ni som redan slocknat och ni som ska till att sova ska till att sussa bra! Kommer nog att kännas tomt i min dubbelsäng inatt då pojken min inte nattar med mig, men det ska gå bra ändå det! Får ju trots allt sträcka ut mig lite extra hehe! 
 
God natt och sov så gott!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0