LUGNT OCH SKÖNT I HUSET

Har varit världens liv de sensate tre nätterna. Lite lugnt och ro skadar nu inte det minsta. Min pojke kom och hämtade upp mig i går strax efter nio så åkte vi till bion. Riktigt mysigt. Lite fy skam är det allt på oss att vi inte har gått på nio ihop under våra 10 månader ihop!
 
Vi åkte sedan hem hit och myste. Såg på film och tog det bara lugnt. Vi kom ju trots allt hem vid elva.
 
Vi vaknade och klev upp i morse vid tio halv elva. Åt mat och sedan så pyste min pojke till jobbet nästan med desamma.
 
Nu har jag precis gjort ordning bilderna som jag konstant nästan satt med hela dagen i går. Så strax är de skickade och jag ska om inte allt för länge glida mot K.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0