GÅRDAGEN BLEV G-R-Y-Y-Y-M!

Det är helt coolt och amaziiing hur grym min gårdag blev! Det började med att jag hämtade upp fyra kompisar och åkte sedan hem till en av dem och "förfestade". Kom en härrans massa människor och det slutade säkert att vi var över 20 personer- men som sagt, det var grymt! 
 
Eftersom jag körde hela kvällen så tog jag med mig några i min bil och resten tog bussen/ gick. Det blev lite tokigt då vi aldrig blev alla samlade under kvällen nere på stan. Min kväll blev ändå riktigt riktigt riktigt bra! Jag fick rycka in som "mamma" åt A, kyssas i regnet med P, dansade så jag fick skavsår, fick höra massa underbara ord från K, mötte en massa "lulliga"/ "över lulliga" människor, kramades runt och pratade med K i smyg, skrattade och flamsade en massa, gick in i massa tält och krogar där det var + 18, lökade, frös, fick reda på att jag hade en lover eller rättare sagt fick det mer bekräftat då jag redan innan hört det från andra och själv nästan förstått det, hade en fantastiskt kväll med mina underbara vänner och delar av kvällen med P och hans kompisar + självklart med K! Det var delar och inslag från min kväll. Känner mig ganska mållös och stum men samtidigt så j*kla glad och lycklig! 
 
Jag sa hejdå till K någonstans i vimlet med en lång och ganska nära kram (?) och försökte sedan få tag i P, vilket inte var det lättaste. Men då jag hade fått tag i honom så åkte vi tillsammans hem till mig. Fick dock med mig en butter och less kille, hans kväll hade inte blivit lika grym som min och han var less på alla människor! Men jag muntrade upp honom och berättade om min helt magiska underbara kväll! 
 
Vi gick nästan i säng med desamma. Låg och pratade ett tag innan vi somnade. Sov vääldigt länge. Nästan för länge. Men efter en lång natt och med två trötta kroppar så var en lång nattsömn något som vi båda behövde! En kompis, A, hade ringt mig precis när vi skulle upp och jag blev så glad när hon ringde. Var orolig för henne igår då hon hade fått i sig lite för mycket och hade föräldrarfritt hemma. Men det var lugnt och jag lät nästan mer "död och borta" än henne när jag svarade! 
 
Var mysigt att få ligga och gosa med min kille. Var ett tag sedan vi sågs på riktit om man inte räknar med våra "ica dejtar", som inte jag gör. Så det var mysit att få ha varandra bredvid sig under natten och morgonen. Få mysa lite extra. 
 
Vi gick upp och gjorde lunch, stuvade makaroner och korv fick det bli för våra magar. Vi blev riktigt dundermätta och båda fick en stor fet paltkoma! Efter att vi hade ätit så låg vi i soffan och pratade ett tag innan det var dags för P att röra på sig. Och nu sitter jag här. Pojken min har nyligen åkt och jag försökter fortfarande att smälta maten, är riktigt mätt och belåten! Hahah hua. 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0