DET DÄR MED ATT FÖRSÖKA LYCKAS, OCH MAN GÖR DET.

Wohoow!! Har försökt som en galning att komma in på blogg-appen men det har integått så bra.Antar att alla harmärkte sammaproblem som brukar använda sig av den då de uppdaterar. Jag fick i alla fall nu på morgonen för mig att testa gå in via "safari-appen" och därifrån gå in på blogg.se- och woila jagänkan uppdatera utan attbehöva ha användning till dator!! 
 
Gårdagenblev grym! Kan inte med ord få fram hur bra det kändes och roligt det var. OJag avslutar med att skriva om gårdagen som jag skulle sagt inatt ifall jag hade kommit in: "Ute och kör bil mitt i natten. Spelar hög och bra musik, får fina flashbacks och tänker tillbaka. Det bubblar omkring inom mig, jag vill ibland skrika av lycka och möjligen en annan sekund gråta. Allt känns så bra. Gryyymt. Tom på ord, fylld av lycka och känslor."
 
Ska komma upp och göra något att äta innan klockan hinner dra iväg allt för mycket. 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0