ÄR FORTFARANDE KVAR HOS HJÄRTAT

Hallå där! Jag ligger i P's soffa och mår skit! Har världens värsta mensvärk och känner mig inte alls nå kry .. Pojken min har åkt iväg och tränat, och har där med lämnat lilla mig själv här, men det sista han gjorde innan han åkte var att ge mig lite godryck, bädda om mig och hade genomgång hur man använder tv:n, hihi känner mig ganska ompysslad och nöjd ändå! Nu fungerar även blogg-appen så ska försöka bli bättre på att uppdatera då jag nästintill jämnt har mobilen på/kring mig! Kan kort berätta om dagen. Vi var uppe vid elva, gjorde lunch. Han duschade och under tiden så snackade jag mest hans föräldrar och hjälpte dem packa lite inför deras fjällenresa som de drog iväg på idag! Vi åkte ungefär samtidigt, de upp över och vi mot shoppingcenter! Det slutade med att vi åkte mätta därifrån och P med en ny iphone. Dock började min mensvärk komma där någonstans, men äsch jag lever och myser här i deras soffa nu! Hoppas på att få sällskap snart hehe! Nu har ni fått live liveuppdate, hör möjligen av mig senare! Ha det gött så länge!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0