ÄLSKAR MIN POJKE

Kom hem från min pojkvän för ca. en halvtimme sedan. Han skulle vidare på jobbet och då brassade jag hemöver så gott jag kunde men min kära fot.. Ont som in i bomben gör det. Hua.. Skit också! 
 
Tänkte röra mig utöver mit solen. Lika bra att passa på att ta vara på solen när det tittar fram. 
 
Jag var ju som sagt med K ett tag i går. Han kom till mig vid fyra och åkte härifån vid halv sju. Det var mysigt och trevligt att få träffas och umgås ett tag. Tycker om att vara med honom. P och hans familj kom och hämtade mig vid kvar över sju, innan vi åkte vidare så snackade våra föräldrar en massa med vandra. Vi satt i framsätet och pussades hihi. Mysigt att vara kär.
 
När bilen kom i rullning så åkte vi ner mot en restaurang i stan. Satt och åt massa gomiddag och hade det trevligt. Åt en jättegod efterrätt som satt som en smäck i lillmagen min hehe! 
 
När vi var klar där så åkte vi tillbaka hem till mig. Jag hämtade min väska och tog sedan bilen ut till P. När vi väl kom till honom så hade klockan runnit iväg och vi tog det mest bara lugnt. Kröp till sängs efter ett tag och myste. Vaknade i morse vid halv tio och klev upp strax efter tio. Gjorde pannaka och åt det ute. Gosade och hade det gött i solen ett tag innan vi gick upp för att göra oss klara. Blev dock lite "platkoma mys i sängen" innan vi blev tvungna att röra på oss. 
 
Nu sitter jag här. Ska som sagt röra mig ut till finvädret. Hörs hej!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0