TÅRAR RINNER NER FRÅN MINA KINDER. DOFTAR PÅ MIN ARM OCH FÅR FINA TILLBAKABLICKAR

Kommer aldrig aldrig (om inte som det känns för stunden) att tvätta min onepice. Det luktar sååååå enormt gott. Börjar nästan grina, det är dig den lutkar och det är vackert. Tänker tillbaka på allt fint du och jag har gjort och inser hur vackert detta fina mysterium är. Ett mycket vackert sådant. 
 
Att få höra fina ord från dig och efter att vi endast varit ifrån varandra ett par minuter så skriver du att du redan saker mig jättemycket. Det gör mig så glad, samtidigt som det gör mig ledsen. Vi kommer inte att kunna ses på ett tag. Vi har bestämt att jag ska komma ner och hälsa på dig om inte allt för länge och att vi ska smsa med varandra flitigt. Det känns som att det kommer bli bra. Alla val och steg i ens liv har alltid ett början och ett slut, detta känns som att det är ett förspel som inte riktigt har börjat än. 
 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0